Salut lume

Da, mi-am facut si eu un blog personal….

Cu toate ca probabil nu am multe si interesante de zis, totusi vreau sa incerc si experienta asta. 🙂

Momenente si…chestiute… pentru ca sunt momente din viata mea, trairi, sentimente, clipe de bucurie sau nu…. momentele  care poate nu va privesc, dar poate va intereseaza. Momentele MELE!

Iar chestiutze … e un cuvant care ma caracterizeaza :p parca eu l-am inventat (desi nu se pune problema).

Il folosesc foarte des intr-o zi si e la diminutiv pentru ca mi se pare mai dragut…. nu e mai dragut? si cum eu fac tot felul de chestiutze in fiecare zi, m-am gandit sa le impartasesc cu voi…

Asadeci, este o pagina, un jurnal al clipelor si chestiutzelor mele! 😛

Si este o alternativa de sponsorizare a asociatiei pe care am infiintat-o. Eu nu sunt persoana care sa stea cu mainile in san, sau persoana care sa fie convinsa ca o sa fie bine, ca o sa castig la Loto desi eu nu joc… 😛 si am hotarat sa iau atitudine si sa fac ceva, asa cum imi sta mie in fire, sa imi dau silintapentru a- mi atinge scopurile. Si acum avem nevoie de o sursa de venit, pentru ca avem foarte multe idei, si multe proiecte viitoare, numai ca nu avem situatia finaciara care sa ne permita sa le implementam. Si mi-am spus ca e timpul sa ma folosesc de ce stiu, si sa fac chestiutze pe care mai apoi  sper sa le vand si sa multumesc contul asociatie (in care cam sta praful momentan :P).

Bun, deci nu fac nimic rau… ci din contra, am energia si optimusmul necesar ca sa continui si sa cred ca voi reusi.

Si voi reusi!!!

4 comentarii
  1. hello hello, am trecut pe aici sa te salut! bafta in continuare cu PrgrON (hai mah, zi-mi ca-ti place ce prescurtare am gasit 😛 ), :* (sau cum zic astia mai tineri „pooooooop iubita” :)) )

    • Astia mai tineri hahahahahah BABO!
      S-ar putea sa folosesc prescurtarea asta…da nu-ti dau drepturi de autor 😛

Lasă un răspuns

