Avatar

Azi, dupa foarte mult timp in care nu am mai pus piciorul in cinema, am mers la film, la Dacia mai precis. Am ajuns, am intrat, ne-am asezat dupa ce am realizat cu tristete ca nu avem ce rontai (nu am gasit popcorn…). Si un inceput promitator ne-a acaparat atentia. Am fost foarte concentrata, miscandu-ma insa din cand in cand sa imi mai simt posteriorul inghetat de frig!

Trebuie sa spun ca mi-a placut la nebunie filmul. Foarte bine realizat, si foarte  draguta povestea. Nu ca as fi eu mare cinefila si ca as avea multe cunostiinte despre acest domeniu, insa  parerea mea simpla e ca filmul e grozav. Pandora, Jake, Na`vi, toate peisajele, detaliile  si povestea m-au cucerit.

Indidferent ca este criticat sau iubit, nedepinzand de marea publicitate, va recomand acest film. 🙂

2 comentarii
  1. hi hi, ce fain! oare la noi se poate vedea in 3D? si unde? mi-ar placea sa mergem toti la un film 3D!…n-ar fi fain? toata gasca de la MuviClab (putini, da’ buni) :))

    • La timisoara la mall am auzit ca e 3D da ii biletu triplu pret… 😀 ar fi foarte faaaaaaaaaain

Lasă un răspuns

