Febra examenelor

E 3 jumate dimineata si eu inca scriu pe referate…bineinteles, am intrat in febra dinaintea examenelor. .. trebuie sa ma conformez si sa scriu in continuare. Trebuie sa ma resemnez, si realizez ca de luni incep eamenele reale… Nu ca m-as stresa prea tare cu examenele, insa mi-e foarte groaza de cate am (din moment ce sunt la 2 specializari). Si azi am aflat ca mai am examen si la modulul pedagogic…

Cand am spus ca nu ma stresez, ma referam la faptul ca am invatat sa nu ma panichez si sa imi provoc emotii in plus, pentru ca acestea nu ma ajuta la examen, ba mai mult ma incurca. Oricum nu am unghii, si deci nu am ce sa rod, asa ca imi patrez calmul si astept nebunia si inghesuiala examenelor.

ooof

Lasă un răspuns

