Pe Tocuri

Si daca tot am inceput cu chestiutzele astea ce imi manaca zilele (hi hi…in sensul bun ma refer) vreau sa va prezint revista mea preferata. Foarte draguta si parca facuta pentru mine.

Trebuie sa mentionez ca e oarecum speciala! de fapt foarte speciala, si ma face sa ma simt si eu speciala… Pentru simplul motiv ca nu o gasesti de cumparat la chioscuri de ziare sau in magazine… Ea vine direct la mine in posta draguta, si abea asteapta sa ii desfac invelisul si sa incep sa o rasfoiesc. Si idea  asta pur si simplu ma incanta!

Nu mai retin de unde am aflat de aparitia ei, nici nu cred ca e relevant acum. Se intampla in Noiembrie acum 2 ani am intrt pe site-ul proaspat Petocuri, ca orice domnisoara curioasa. Fiindca mi-a placut ce am gasit pe acolo am decis sa imi fac cont, ca o domnisoara fidela, am bifat acolo niste casute, si gata, urma sa revin periodic sa verific noutatile si trendurile. Pe la jumatatea lunii apare bunicul cu revistele mele; credeti sau nu el este cel care imi cumpara revistele si cotidianele de interes, Tata Negru pe numele sau de scena :P. Mare mia fost mirarea cand vad mare scris pe o coperta dragut colorata (asa cum imi place mie) Petocuri revista fiind sigilata si insotita de o scrisorica cocheta. Scrisoarea era adresata mie si fetele de la Petocuri imi spuneau ca de azi inainte revista o sa fie a mea lunar, si o sa imi vina mie personal in posta.

Ce chestie, ce draguuutz… nu o pot gasi niciunde si nu trebuie sa imi fac griji ca  pierd vreun numar, are ea grija de mine si vine direct la mine acasa! Si de asta o iubesc! De asta ma face sa ma simt foarte speciala, ea vine la mine, nu ma zbat eu pentru ea… pe langa toate paginile feminine, informatiile si noutatile, are un farmec aparte, mai ales ca abordeaza mereu un alt subiect. Imi place deoarece nu este doar o revista mondena care pune niste fotografii cu vedete si cu niste creme noi, ci dedica pagini unor persoane mai putin cunoscute dar valoroase!Promoveaza idei, sustine concepte, expune teme, si toate accesibile mie.Iar titlul mi se pare genial, tocurile sunt visul oricarei femei.Eu nu prea port tocuri deoarece nu prea stiu sa merg pe ele, si o invidiez pe Ioana care merge ca o gazela cu tocuri inalte.

Tocurile te indeamna sa fii la inaltime, iti inspira feminitate si senzualitate, deci nu puteau gasi un nume mai bun!

Bravo…revista asta ma indeamna sa o citesc, pentru ca mi-a demonstrat ca merita citita! Sunt mandra de colectia mea.

In plus au si Pe Tocuri TV, cu multe interviuri si actualitati.

Va recomand sa va inscrieti pe site si sa largiti comunitatea Petocuri. Stati linistiti, nu m-au platit pentru reclama. Puteti de asemenea downloada revista de pe site, insa e mai dragut sa o ai acasa, si doar incriindu-te o primesti.  :* 🙂

http://www.petocuri.ro/

P.S . Unde mai pun ca am nr. 1 al revistei, cel mai greu numar de gasit :P.

Lasă un răspuns

