Sa ai frate ii bai mare!

Mai ales daca fratele tau se aproprie cu pasi extraordinari de repezi de 18 ani si se comporta ca atare. Dar mai ales daca cumva se nimereste sa fie la liceu in Ungaria unde se organizeaza balul acordarii panglicii, o prostie mare care sarbatoreste faptul ca odraslele au reusit sa ajunga in clasa 12-a. Un bal unde iti chemi neamurile si pe toata lumea sa te vada pe scena cat esti de „desthept” ca ai ajus aici si ineamna ca si termini clasa… Dar pentru tot acest balamuc, trebuie sa iti cumperi costum si pantofi si camasa, ca deh sa fii cel mai Fat Frumos de pe acolo.

Asa incepe aventura noastra in tara figurilor cu Cali (THE brother) care daca cumva gaseste pantofi pe marimea lui (46) nu-i plac… De costum nu are rost sa comentez, ca am cautat de ne-a venit rau… daca e bun sacoul,  in pantaloni inoata, mai incape si prietena lui…. nu ca i-ar displace , dar pe scena arata destul de rau…

Intr-un final dupa ce am consultat diverse magazine de specialitate, am gasit costumul potrivit, a carui pantaloni trebuiesc retusati..nu se fac pantaloni pentru betisoare cum e el…

Foarte multe puncte contine naratiunea asta, dar propozitiile nu se termina unde ar trebui, ele fiind insotite de comentariile de rigoare a lui Cali. Astfel urmeaza :

  • eu ma duc acasa;
  • mie mi-e foame;
  • eu nu port costum;
  • nu ma intereseaza;
  • oricum o sa il iau pe mine 3 ore, deci nu conteaza ca imi cumparati;
  • eu am 18 ani, nu mai imi spuneti voi ce sa fac!!!!
  • nu mai merg in niciun magazin sa va UITATI VOI!!!
  • mi-e sete;
  • MA DEZINTEGREZ!!

Dupa o lunga si obositoare sedinta de shooping cu cel mai cicalitor om de pe pamant, am reusit sa ii cumparam costum, pantofi si o curea cu inscriptia SC! Ce bine ca pentru nunta de la sfarsitul anului, adica balul de absolvire nu mai trebuie sa il suportam! O sa revin cu un articol, insa balul de absolvire in ungaria se organizeaza sub forma de nunta, eveniment foarte important in viata unui elev ca a reusit sa termine 12 clase obligatorii!

Sa ai un frate mai mic, care are aproape 2 metri, 46 la picior si figuri libertine si rebele de 18 ani e destul de chinuitor! 😛

Lasă un răspuns

