Buburuze si trifoi?… Martisoare, martisoi… :P

Martisoare dragute create de noi pt 1 martie. Le-am daruit cu drag tuturor femeilor pecare le cunoastem, cu toate ca si noi suntem femei :P. Dar am primit si noi la randulnostru de la baieti atenti care nu ne-au uitat. Dar vai saracii de ei, ca suntem 2 meru impreuna 😛

Martisoarele au logo-ul asociatiei si cred ca sunt foarte reusite. Am investit in ele mult drag si iscusinta 🙂

Odata cu bucuria primaverii si martisoarelor trebuie sa ne amintim de o zi foarte importanta din acest an, si anume sarbatoarea mamei si femeii. Aceasta fiinta „Napoleon” este foarte importanta pentru noi toti si ca sa o demonstram trebuie sa o facem sa simta asta(nu trebuie sa fii neaparat baiat sa faci acest gest…). Si pt prietenele mele si mama mea am inceput sa confectionez diverse cadouri personalizate care sunt convinsa ca o sa le placa. Si bineinteles, nelipsitele felicitari, care imi amintesc de copilarie, cu cata pasiune si sarguinta le cream si le decoram cele mai frumoase pt. cea mai buna mama!

Revin cu detalii, insa pana atunci daca aveti sugestii sau idei, ma puteti contacta si reusim sa facem suprize placute femeilor din viata voastra 🙂

Lasă un răspuns

