O lume aparte…

Uneori ma trezesc din somn si uitandu-ma in jur realizez cu o oarecare tristete ca am visat… am visat ca sunt intr-o alta lume, o lume a prieteniei si veseliei,  cu multe case mici si colorate, cu stradute stramte pe care sunt diverse magazine si cafenele, cu oameni discutand la masutele mici si albe, sorbind din cafelele lor „aburite”… si totul e colorat si dragut, iar eu ajung acasa si ma asez confortabil in coltul meu de lucru din lumea mea si incep sa creez chestiute colorate si dragute. E o lume unde este ziua, unde se vede cerul  si iarba de un verde vibrant, unde te simti viu si vesel si vrei sa imparti totul!

Si ma trezesc din somn si realizez ca eu sunt intr-o camera cu pereti albi, intr-o lume cu blocuri gri si oameni suparati, cu culori sterse cu dezinteres, cu trufie si egoism… Si incerc sa fac ce stiu mai bine sa o luminez putin! Si stau si privesc venirea primaverii in orasul nostru, si cum oamenilor le apare in coltul gurii un inceput de zambet fals. Lumina se strecoara incet printre urmele de verdeata si pomi din oras, si toata lume traverseaza in liniste grabiti la lucru sau la masa… Si daca se intampla sa vezi o persoana cunoscuta iti spui promt ca nu ai vreme de povesti, ca trebuie sa ajungi la birou. Lumea asta in care ne zbatem e pt mine prea rea…si prea stresanta, si mult prea obositoare…. pt ca nu poti fi cine esti, oamenii nu te lasa, nu vor sa stie.

Si iata evadez in lumea mea plina de culori pe care le iubesc, de raze si de flori, de chestiute si daruri. Si ma pun in coltul meu si creez, creez noi sentimente si povesti care le transit si altor persoane, in speranta ca o sa-mi daruiasca un zambet sincer si cald. 🙂

Lumea asta  ma linisteste si  imi place si va invit si pe voi alaturi de mine !!! 🙂 :*

Lasă un răspuns

