New magazine in town!!!

Dragelor, prin cautarile mele si lecturile zilnice de pe internet am gasit o chestie de care sunt EXTREM de incantata :D.

Se numeste revista N.E.E.T Magazine, este o revista pe net din Anglia, a carei „creatoare” este Stephanie J.  am adaugat-o deja in lista preferentiala si m-am gandit sa impart cu voi aceasta descoperire. 🙂 Eu o gasesc interesanta si pe gustul meu, plina de idei si mai ales foarte foarte colorata. 🙂

Si pe langa astea, daca aveti ceva de spus Stephanie va ofera sansa de a devenii autorii unor articole in revista. Numai bine!

iiiiiiiii  si mai dispune si de un blog interesant cu noutati din cele mai diversificate 🙂

acesta este linkul revistei

http://www.neetmagazine.com/indexissue017.html

iar acesta este linkul blogului 🙂

http://www.neetmagazine.com/blog/

Enjoy! 😀

Lasă un răspuns

