femeie?:O

Dupa cum spune bunica mea omu` lud rade singur cand isi aminteste ceva.

E, si eu rad singura, si mi se intampla des 😛 Anul trecut de 1 Martie mi s-a intamplat ceva foarte amuzant. Dimineata am plecat la scoala, dupa care m-am intalnit cu Dan si Marius (his best friend) la o cafea in „mult iubitul” Joy`s… si apoi am mers acasa, si am avut invitati, si am petrecut…pana cand seara n-am mai rezistat si i-am intrebat unde imi sunt martisoarele…

Trebuia sa le vedeti fetele… nu mi-au adus martisoare pt ca au uitat ca sunt persoana de sex feminin…. :O probabil fiindca ne vedem atat de des, nu si-au mai dat seama ca eu sunt omul nostru in echipa lor (fata printre baieti) si au uitat de mine, considerand ca baietilor ar fi culmea sa le dai martisoare !!! 🙂

Asa ca  seara la 9 au plecat in oras sa imi gaseasca martisoare si mi-au adus fiecare cate 2 😀

Lasă un răspuns

