Astazi…

Astazi nu vreau…

Astazi nu pot, astazi nu mai am energie sa o dau lumii, astazi nu mai am entuziasm sa inec trecatorii, astazi ideile m-au parasit printr-un biletel pe care scria: o sa ne intoarcem cand o sa ne respecti!; astazi nu mai simt caldura prietenilor si siguranta relatiei cu ei, astazi nu mai vad oameni zambind pe strada, astazi sufletul mi se  dezlipeste din trup, si inima bate singura si goala, bate biologic, trista si stearpa, astazi vad prea multi oameni tristi in juru meu, si nimic care sa ii opreasca din mersul lor sumbru, astazi si Miti mi se pare trista; astazi nu vad culorile chiar daca ma zbat sa le zaresc, astazi nu vad lumina, chiar daca eu imi doresc sa o vad, astazi ma simt goala in mijlocul pietei… dar sunt singura si nimeni nici macar nu rade de mine…

Astazi am obosit, astazi am uitat sa lupt, astazi mam scarbit si mi-am patat inocenta cu aceste sentimente groaznice si grele; astazi lumea nu se invarte, astazi nimeni nu mai da nimic, nici macar un pic de aer, astazi nici ochii nu mi se spala, astazi nu mai cresc copacii, astazi nu mai rad florile, astazi vantul nu-mi mai sopteste; astazi nu e soare, iar falsii  fulgi de nea sunt o bataie de joc…


Astazi am obosit, ochii mei nu vor sa stea deschisi, nu vor sa vada astazi nimic, nu vreau sa ascult astazi, nu vreau sa mai iert astazi, nu vreau stiu astazi…nu vreau… pentru ca astazi am obosit

Lasă un răspuns

