Cantecul lebedei

Am fost la teatru! Da! sunt o intelectuala, pentru ca merg la teatru si al expozitii „culturale”. Da, mis desteapta!

Insa nu-mi place sa fiu falsa. Astazi am participat la ziua mondiala a teatrului la Arad, eveniment in cadrul caruia s-a jucat piesa de teatru „Cantecul Lebedei”.

Insa trebuie sa va marturisesc, asumandu-mi toate riscurile de a parea inculta sau slab pregatita, ca nu am inteles mai nimic din piesa… probabil ca creierul meu cel mic nu a putut percepe toate subintelesurile si nici nu ma pot lauda ca sunt experta in ale teatrului…

Imi cer scuze, dar daca ma poate cineva lamuri… sincer, nu vreau sa fiu rea, insa chiar nu am inteles!

Lasă un răspuns

