FimO

yupiiii…dupa aventura primei mele creatii fimo (oul nazdravan) am decis sa imi incerc norocul si cu alte creatii amuzante, asa ca mi-am cumparat mai multa „plastelina” si am inceput sa ma joc.

Si sunt foarte bucuroasa de creatiile mele :P. Dupa cum precizam intr-un articol precedent, orice mica realizare ma face fericita, chestiutele mele dragute si poate amuzante, poate stupide pt unii, ma ajuta sa ma destind si sa uit de cotidian.

Un cotidian care nu e foarte roz…

Tentativele mele sunt destul de reusite, desi mi-am propus sa ameliorez tehnica si bineinteles sa imi pun la bataie imaginatia.

Daca poftiti la ceva ma puteti contacta sau sa lasati un coment la acest articol. 🙂

Cercei 7 lei

Set  fantezie 10 lei

Cercei 9 lei

Set fantezie 12 lei

Cercei smile 5 lei

Cercei flori 6 lei si medalion cadou 🙂

Si cateva viitoare cadouri 🙂

Cercei cu bulinute

Ciocolata pt Mitza

Breloc 🙂

Pandativ   si cercei ciocolata belgiana 🙂 pe care le-am facut pt mine…sunt asa de dragute ca imi vine sa le mananc 😛

Lasă un răspuns

