New face, new begining!

Incepand de acum nimic nu v-a mai fi la fel… Nu, nu cred ca se va schimba totul. Nu vreau sa se schimbe totul, insa realizez ca am trecut de inca un nivel in jocul numit viata! Am trecut la nivelul mediu din viata mea, unde lumea imi spune ca trebuie sa fiu mult mai responsabila si mai matura, si ar mai fii multe de spus… Insa eu cred ca trebuie sa fiu eu, sa fiu inteleapta si sa nu ma pripesc. Sunt destul de capabila si dependenta, am invatat multe pe pielea mea iar acum totul depinde de mine si de alegerile mele.

Bune sau rele, alegerile fiecaruia sunt drumuri cu un sens, iar inainte mai multe poteci iar tu esti la rascruce…ma si imaginez stand scarpinandu-ma in cap uitandu-ma in fiecare directie. hihi

E vremea mea sa ma uit in zare si sa decid 😛

Dupa toata agitatia din ultima vreme, imi prinde bine putina vacanta… Insa curios ca am vacanta de 3 zile si ma plictisesc foarte tare… 🙂 😛

Nu va mai povestesc unde am lipsit atata timp si cati nervi mi-a provocat facultatea. Nervi datorita dezorganizarii totale si a stresului impus practic de catre toti care nu stiau nimic legat de liceanta si de examene… si am sfarsit prin a fi dezamagita de tot ce s-a imtamplat si in special de profesionalisul unor oameni care considera ca sunt mentori si modele si alcatuiesc o institutie ce indeamna si invata viitorul Romaniei, numindu-se facultate!!! Ma rog, cu siguranta ca am asteptari prea inalte de la normalitate, de m-am gandit ca as avea sansa sa experimentez facultatea ca un om normal. Sa nu mai mentionez ca ceremonia de sfarsit s-a desfasurat cu 2 saptamani jumate inainte de examenul final si licenta, inainte de a stii adca ai promovat sau nu????

Am schimbat „fata” blogului, pentru ca pe a mea nu o pot schimba 😛 si sper la un inceput de etapa incurajator… si pana la urma sa castig in jocul asta cu viata.

Chestiutze nu am mai facut din lipsa totala de timp, si nici de proiecte nu m-am mai ocupat. Insa recuperez eu timpul pierdut. Mi-am propus sa fac o multime de chestii, si am inceput cu acest articol, urmand implicarea in Let`s Do It Romania si inca alte proiecte!

Desi sunt putin debusolata momentan, iau viata asa cum vine si fac doar pasi mici in vacanta asta!

Bucurati-va de soare si de vara si zambiti mai des!   Va pup! :*

Lasă un răspuns

