S-au cunoscut deja…

O S-AVEM UN NEPOTEEEEEL!!!! …adica vreo 7 am crezut eu initaial 😛

Nu stiu daca am mentionat vreodata de Miti, pisicuta mea salvata de pe sub masinile din fata blocului… Miti, care tot mai pleca de acasa in cautarea printului, pe care pana la urma l-a si gasit  (il cheama Mat Frumos daca vreti sa stiti) a „ramas grea”.  Si tot inchipuindu-ne noi ca ne va face vreo 7 mati mici am poreclit-o Miti ca zapada si cei 7 mitici…  hihihii si se potriveste oarecum cu Miti…

Cei 7 mitici sunt nascuti in pivnita de visavis a blocului nostru, printre diverse lemne si carpe … garsoniera pe care i-am amenajat-o eu din paturi si haine moi si o cutie se pare ca nu a convins-o. Dupa 3 zile insa am vazut-o tranversand strada cu un pui in gura asa ca m-am dus hotarata in pivnita si i-am luat cu grija (in mod normal nu-i bine sa pui mana pe ei ca exista posibilitatea sa ii respinga, insa Miti nu a avut treaba :D) … prima data am vazut doar 3 pui si apoi m-am uitat mai bine, ca mereu ma uti de 2 ori cand vine vorba de atentie sporita! si asa am descoperit ca avem 4 mitici foooarte draguti si scumpi, ce se urca mereu pe ea si vor sa suga intruna… au doar 7 zile si abea astept sa li se deschida ochisorii sa ma joc cu ei!

Precizez ca Miti s-a instalat in garsoniera de lux pregatita de mine !…

… insa ieri s-a hotarat ca nu-i mai place, si din moment ce am avut grija informandu-ma anterior de pe vesnicul internet sa imi inchid dulapurile din camera mea, s-a hotarat sa-si inchirieze un apartament la bloc…asa ca si-a carat miticii unu cate unu in dulapul cu sertare inalt al lui Dan…. e mai intim asa 😛

Ce mitici draguuuti aaaaaam !!!! niste fiintute mici mici fara griji si cu instincte 🙂

3 comentarii
  1. Mitii 2 a spus:

    Tre’ sa merg sa o platesc p mitii? Ca vreau sa ii cresc si eu un copilas de al ei, ce naiba sa fiu si eu bunic… Daca ne tot cheama la fel 😛

    • nU TREBUIE SA O PLATESTI PE MITI…dar poti sa ma platesti pe mine… ahhahahaha… cand o sa decshida ochisorii si or sa inceapa sa umble o sa ai si tu parte de unu..

    • Pacat ca a facut numai 4…ca deja am 4 clienti :P…daca facea macar vreo 7 ca vad ca lumea tot vrea din ei 😛 Daca is asa de draguuuti si scumpi, sa vezi cum dorm unu peste altu…

Lasă un răspuns

