Madalina Manole a luat o decizie inexplicabila…

Titlul este preluat dintr-un articol de pe Eva.ro, dar mi se pare cel mai potrivit.. Inca nici astazi nu imi vine sa cred ca Madalina a recurs la asa o fapta si ca nu mai traieste.

Cu toate ca romanu` ar zice: da ce ma afecteazape mine, ca doara nici nu stie ca exist… insa NOI STIAM CA EXISTA… stiam ca ea este „fata draga” a carei melodie o fredonam non-stop cand eram mici si uneori parca ne si regaseam in ea.

Intamplator am avut parte de o experienta personala cu Madalina Manole, fata cu cea mai vestita alunita din Romania… nu vreau sa exagerez si deci nu imi amintesc exact, dar cred ca aveam vreo 5-6 ani cand am mers la mare prima data in viata mea cu bunicul.  Hihiii imi si amintesc de poza cu maimutica ce am facut-o impreuna cu Ioana din care nu mai stim care e care, pt ca semanam izbitor de tare.

Intr-o seara, ca sa facem ceva special bunicu ne-a luat de manute si ne-a dus la festivalul de la Mamaia. Eram in culmea fericirii!!!! Eram atata de bucuroase ca mergem sa vedem un concert si cantareti live ca nu ne puteam oprii din vorbit. Tin minte cum ne-am oprit in drum si am cumparat cateva margarete rosii, pentru solisti, spunea bunicu… si printre solisti si multe cantece si foooarte multi oameni si mai multe aplauze era si Madalina, draguta sfioasa si foarte frumoasa.  Inainte de a ajunge la spectacol bunicu ne-a tot fredonat melodia ei incat am ajuns sa stim refrenul… si bineinteles cand a inceput sa o cante, noi 2 pupaze, am fugit direct in fata scenei si am inceput sa dansam 🙂 Asta e prima amintire a unui concert live la care am participat, cu toate ca mama ne-a mai dus si in strainatate la spectacole, insa nu tin minte numai franturi… Uite ca pe asta l-am tinut minte, era o sala in aer liber, alba, cu scaune albastre nu foarte inghesuite si cu un culoar larg… iar noi aveam locuri la mijloc, insa fiindca n-aveam stare bunicul le-a schimbat cu locuri la margine…

Si dupa ce am dansat si am cantat de mama focului in fata scenei, am fugit intr-un suflet sa iau florile de la bunicu sa ii dam flori Madalinei Manole. Am luat toate florile si am dat sa fug, iar bunicu ma oprit si mi-a spus ca  nu imi da decat una, pentru ca mai sunt si alti solisti, si lor trebuie sa le dam flori….dar noi n-am ascultat…. „mie imi place tare tare de ea! Eu vreau sa-i dau toata partea mea de flori” i-am spus… si cum am fost incapatanata de mica, bunicu mi-a dat pace si mi-a dat 5 flori sa i le duc… fericita am zburdat pana langa scena insa micuta fiind n-am ajuns sa ii dau florile in mana asa ca am strigat-o 😛 Am strigat odata si nu m-a auzit, asa ca mi-am unit fortele cu Ioana si am strigat-o amandoua. Intorcandu-se spre noi ne-a zambit si ne-a spus sa mergem pe scena… si de atata bucurie nici n-am mai vazut scarile asa ca s-a aplecat, m-a luat de manuta si mi-a aratat unde sunt scarile… cata fericire!!! Am fost pe scena cu Madalina Manole…si ne-a pupat cand i-am dat florile… foarte tandra si cu un zambet larg, acum imi amintesc si de parul ei rosu si foarte bogat… Cu toate ca nu apreciam atunci valoarea Madalinei, si nu stiam ce inseamna sa fii vedeta efectiv, stiam ca cine e sus pe scena aia e mare cantaret sau cantareata si e o persoana importanta, asa ne-a invatat bunicu.

Stiam despre ea doar din ce ne povestea bunicu, si cum el stie sa fie foarte galant, ne-a vorbit foarte frumos deprea ea si cantecele ei, iar noi asta am retinut… Fiecare copil stie atata cat ii bagi in cap, daca nu il inveti nu are de unde sa stie…

Si astfel cu ajutorul bunicului, am indragit-o si admirat-o pe Madalina Manole de mici. Insa ieri nu mi-a venit sa cred!!! Nu puteam sa cred ca s-a sinucis! Am vazut-o acum cateva luni la emisiuni vorbind despre recenta casatorie si despre copilul ei drag! Avea atata viata in ea si dragoste si un zabet bland! Vorbea mereu frumos si calculat, cu vocea joasa si mereu lauda pe cineva!

Nu stiu ce motive a avut, si nici nu am dreptul sa stiu sau sa o judec!!! Insa imi pare foarte rau ca a recurs la un asemenea gest, cand i s-a implinit dorinta de a fii mama! Imi pare atat de rau si de incredibil ca a murit un alt mare artist al tarii noastre. Muzica ei nu era veche, este muzica sufletului si muzica pe care ar trebuii sa o ascultam in loc de atatea sunete stupide si melodii scoase pe banda rulanta cu aceasi ritm insa 1 din 3 cuvinte diferite! Eu si astazi ascult Radio Romania Actualitati, un Radio ce difuzeaza muzica normala si nu comerciala cum o fac atatea posturi, pt reclama si promovare antitalentelor… Care vine sa imi spuna ca pe Kiss FM, sau oricare altul comercial  Rihana sau Adreea Blan, sau toate melodiile  „noi” a lui Marius Moga sau Alex sau jamaicanul Conekter se promoveaza artisti ca ei…sa citeasca in DEx ce inseamna artist, munca, si o melodie adevarata. Fiecare cu parerea lui…insa democratia asta prea multa ne-a stricat lumea, mai ales tara !!! Imi sustin declaratia si idea in fata oricui!

Revenind la subiect, am auzit discutii la diverse emisiuni pe tema mortii Madalinei Manole, si toata lumea a avut numai cuvinte de lauda de spus…avea destui prieteni si foarte multa lume o aprecia…mai bine spus lumea care conteaza o apreciau, insa spre nefericirea familiei ea poate nu mai simtea asta… Trebuie sa fie cumplit sa cazi in depresie! cumplit si foarte greu! Oricum jos palaria si toata stima televiziunilor si oamenilor ce ii aduc un ultim omagiu astazi. Degeaba stam si analizam acum, nu mai are rost, daca nimeni nu a putut face nimic pentru ea cat a trait, daca nu a vrut ajutorul nimanui, noi nu putem decat sa o plangem si sa ne amintim de ea cu respect.Fata cu parul de foc s-a stins din viata, insa nu ne-a parasit..muzica ei ramane mereu cu noi, iar ea ramane in amintirea nostra celor ce am crescut cu muzica ei, si a parintilor nostri!

Acum cu toti am vrea sa plangem, insa nu prea are rost, nu o mai ajuta! Nu imi vine sa cred!

Condoleante familiei!

Odihneasca-se in pace! Fiei tarana usoara!

Lasă un răspuns

