Salata de VINETE!

Doamne multzam ca s-or copt vinetele!Doamne tinel pa `cela ce o inventat salata de vinete! …cum s-ar spune in limbaj „popular” pe la noi prin Arad!!! Cred ca nu mai este nevoie de adaugiri! Abea am asteptat sa vina vara si sa imi coc vinete pe gratar sa fac salata de vinete!!! Cea mai simpla si buna mancare de vara. Desigur daca adaugam putina clisutza cu randuri 😛 , niste rosii, branza si un ardei, avem meniul sanatos pentru o zi calda de vara (de la mic dejun – la cina…depinde de alegere, eu as manca-o non stop :P)

Oriunde am mers in calatoriile mele si am facut salata de vinete pentru straini am primit numai laude si am fost obligata sa le dau reteta!!! 😀

2 comentarii
  1. Daniel a spus:

    Salata de vinete e mancarea zeilor. 😀 Chiar ma gandeam de curand, in timp ce savuram pretioasa mancare, daca as naufragia pe o insula pustie, dar as avea o rezerva nelimitata de paine, salata de vinete si rosii, as putea trai linistit pana la adanci batraneti.

Lasă un răspuns

