De prin gradina

Bunica mea are o gradina mare de cand sunt foarte mica, unde are mereu legume si fructe proaspete, in functie de sezon. Ieri am descoperit la ea in graina niste dovlecei lungi si foarte mari. As putea spune ca seamana cu fratele meu, si el are aproape 2 metrii si nu e cu mult mai gras :P. hihihii glumeam.

Deja in creierasul meu s-a aprins beculetul, si am o multime de idei in legatura cu monstruosii dovleci. Cel mai probbil voi reveni cu un proiect how to folosind acesti dovleci…

La prima vedere am crezut ca sunt 2  anomalii ale gradinii bunicii, dar apoi am realizat ca are foarte multi… probabil asa e soiul, si nu gradina bunicii este „de vina” :0.

Lasă un răspuns

