Lansare de carte „Aradul intre MIT si ADEVAR ISTORIC”

Cu emotie marturisesc ca sunt bucuroasa pentru domnul Medeleanu. Horia Medeleanu,  autorul acestei carti, este unul dintre cei mai faimosi istorici şi critici de artă din orasul nostru. Eu recunosc, nu stiu foarte multe din istoria Aradului, si rusine sa-mi fie, insa dicutiile si dovezile lui contradictorii, mi-au trezit interesul pentru „descoperiri” istorice.

Volumul „Aradul intre mit si adevar istoric” este o relatare a adevaratelor evenimente din istoria orasului nostru. Ca vrem sa le credem sau nu…e problema fiecaruia, eu stiu ca domnul Medeleanu se bazeaza pe cercetare si dovezi istorice, pe care unii dintre noi poate nu le cunoastem si poate nici nu a fost in interesul nostru sa le stim…  Acesta insa „nu este o istorie integrala a Aradului” dupa cum sustine si autorul, ci o insirare a celor mai importante momente  istorice, puse intr-o alta lumina, intr-un volum.

O carte intriganta, scrisa de un domn simpatic care are intotdeuna o replica si un compliment deosebit de frumos de adresat.

1 comentariu
  1. alexandru medelean a spus:

    Ma bucur si va felicit pentru aprecierile facute. Am petrecut multi ani impreuna cu dl Medelean, il cunosc f bine, mi-a fost prieten si model uman si va asigur ca nu va inselati. Una dintre cele mai frumoase si mai corecte aprecieri despre Horia Medelean se gaseste pe coperta interioara a cartii Frumuseti de langa noi.
    Alex

Lasă un răspuns

