Achizitii noi :)

Imi place sa ma plimb prin pietele de vechituri…sa cotrobaiesc printre lucruri si sa ma uit la toate chestiutele ce imi trezesc intreresul ori creativitatea. De obicei si gasesc cate ceva asa ca plec satisfacuta acasa… mereu gasesc cate o utilitate pentru orice chestiuta, chiar daca asta inseamna sa le transform, sa le dau o viata noua:). De data aceasata am gasit 2 gentute foarte dragute.

Mi-a atras atentia manerul. Calutii aceia mi se par foarte originali si draguti, cu toate ca auriul nu ma innebuneste. Este o piesa in stare foarte buna, are un look aparte, casual si jucaus, si se potriveste perfect la o tinuta „country like”.

Posteta postasului modern:

Aduce a geanta de postas iar toarta e destul de scurta sa o dovedeasca. E foarte rosie si e din piele, amintindu-mi de vremurile cand mama era adolescenta si purtau  jeansi foarte evazati si albastri, cu bluza alba si o gentuta rosie ca aceasta. 🙂

Si o pisicuta (un stativ de lumanari) numai buna de pazit mica mea gradina cu flori de pe balcon :).

1 comentariu

Lasă un răspuns

