De la baricada, o zi buna :)

Cu toate ca m-am trezit putin cam obosita, astazi e o zi buna. Ma bucur de soarele e bland si de toamna asta lunga si frumoasa. Sunt bucuroasa!

Ma simt bine si pentru prima data sunt fericita cu ceea ce fac. Si asta se datoreaza emisiunii de aseara. Am participat ca  invitata la emisiunea live „Aradul de cinci stele” alaturi de Claudiu Oblea sigazda  Daniel Mitre.

Si nu faptul ca am participat la emisiune m-a bucurat atat, ci toate cuvintele si aprecierile  celor 2. Apreciere fata de munca depusa de noi, aprecieri fata de eforturile noastre de a implementa ideile pe care le avem, aprecieri pentru ceea ce sunt si suntem, noi cei care ne implicam activ si incercam solutionarea diverselor probleme. E imbucurator sa stii ca cineva apreciaza ceea ce faci, ca iti sunt alaturi si te sustin, chiar daca tacit, chiar daca nu ii vedem.

Va multumesc ca mi-ati inseninat ziua si m-ati facut mai puternica si mai convinsa in ceea ce fac!

Although i woke up a little tired, today is a good day. I am enjoying the gentle sun and this beautiful long autumn. I am glad!

I feel good and for the firs time i am happy with what i do. And this is ll due to the last evening issue. I attended as a guest at the live „5 star Arad” show with Claudiu Oblea and the host Daniel Mitre.

Not the fact that i attended this issue made me so glad, but all their words and appreciation. Appreciation for our hard work, appreciation for our effort of implementing our ideas, appreciation for what i am and what we are, we those that get actively involved and try to solve so many diverse problems. It is gratifying to know that someone appreciates what you are doing, that they support you, even tacitly, even if you don`t see them.

Thank you for lighting up my day and made me stronger and more convinced on my acts!

 

2 comentarii

Lasă un răspuns

