My new shop

Ta da:  am magazinul meu! Da, Pe Crafty. ro, am magazinul meu online unde voi putea insira si vinde chestiutzele mele handmade.

Crafty.ro este un marketplace online care ofera posibilitatea utilizatorilor sai sa cumpere si sa vanda produse handmade. Crafty.ro este spatiul virtual unde iubitorii de handmade pot cumpara si vinde produse lucrate manual de artisti independenti. Este de asemenea spatiul unde oamenii interactioneaza schimband idei si opinii cu privire la fenomenul handmade.

Este un site relativ nou, insa cu o putere mare de promovare! Sper sa creasca, pentru ca handmade-ul romanesc are nevoie de asta!

Pentru a-mi usura munca voi lista toate produsele mele in noul meu magazin Crafty numit Biencutz bineinteles :P.

Lasă un răspuns

