Craciunul lor in mainile noastre

Acum ca au trecut sarbatorile si ne-am mai linistit putem si povesti.

Proiectul „Craciunul lor in mainile tale” a luat sfarsit in 24 decembri, in ziua de ajun cand am dus cadourile copiilor de la centrul pentru copii cu handicap locomotor de la Varadia de Mures. Am ales acest centru pentru ca este la o distanta destul de indepartata aproximativ 80 km, chiar langa Savarsin, si  am constatat ca nimeni nu e prea dornic sa parcurga distanta asta. Noi am vrut sa ajutam cu adevarat copii care chiar au nevoie de ajutor si nu il primesc. Asa ca in urma eforturilor mele de a organniza workshopurile si vinde obiectele am reusit sa adunam o suma de care nu sunt prea satisfacuta, insa ne-a ajuns sa le facem copiilor bucurii si sa  ii ajutam. Astfel le-am facut celor 30 de copii cate un pachetel cu dulciuri, pufuleti si fructe. Jucariile nu isi prea au rostul deoarece ei nu sunt capabil sa se joace sau sa le inteleaga cum ar trebui. Acesti copii sunt foarte bolnavi, iar privelistea de acolo este una foarte trista. Pe langa pachetele le-am dus biscuiti, cereale, fructe, bomboane si alte bunuri  si imbracaminte de care se folosesc fara ca ei sa isi dea seama ca sunt importante. In cazul in care cineva doreste sa ii ajute pe viitor important de stiut este ca mereu au nevoie de chiloti, sosete si incaltaminte.

Sunt bucuroasa ca am reusit sa ii ajutam pe acesti copii, chiar daca ei nu neaparat realizeaza. Sunt linistita si impacata ca gestul nostru a adus bucurie si ca am ajutat  acolo unde chiar era nevoie. Sunt putin mahnita insa, ca nu am reusit sa realizez exact ce mi-am propus si s atranform proiectul acesta intr-unul de anvergura… de fapt cel mai tare ma enerveaza faptul ca trebuie sa recunosc ca fara bani nu prea poti face multe. Desi proiectul a beneficiat de publicitate, nu am reusit sa il emdiatizam chiar cum ar fi trebuit. Organizarea a fost si ea putin inceata, suprapunandu-se niste probleme personale in timpul organizarii acestuia. am realizat de asemenea ca un sediu ar fi perfect pentru planurile mele de viitor si ne-am usura foarte mult munca si viitoarele activitati. am realizat de asemenea ca nu e de ajuns sa fii tu serios, trebuie sa lucrezi cu oameni seriosi si sa ai mereu un plan de rezerva.

Toata esenta acestui proiect este faptul ca nu am stat cu mana intinsa sa induiosam oamenii cu cazurile copiilor si sa le cerem bani.Nu ca ar fi un lucru rau sa organizezi astfel de acte caritabile, insa nu este genul nostru de actiune. Am muncit la workshopuri, am realizat niste obiecte pe care mai apoi le-am vandut si astfel am strans baniicu care am luat cadourile copiilor. Desigur ar fi fost mult mai usor si comod sa stam si sa cerem niste bani pentru o actiune caritabila, insa prin actiunea noastra am demonstrat ca suntem dispusi sa muncim pentru o cauza nobila, aceasta fiind contributia noastra  in proiect dat fiind faptul ca nu avem putere financiara. Sper ca am demonstrat ca oamenii pot avea incredere in noi, ca am dat la schimb munca noastra pentru fericirea copiilor si ca ceea ce facem este demn si o modalitate onesta de a face caritate.

Lasă un răspuns

