Urari

Nu v-am trimis urari de sarbatorile acestea… nu v-am scris sarbatori fericite si nici nu am postat faptul ca imi vine sa ma urc pe pereti cand il aud pe Hrusca. Nu am postat faptul ca m-am bucurat de primul fulg de nea dar deja la al patrulea am cam strambat din nas, si eu si masinutza mea. Nu am scris ca m-a cuprins spiritul craciunului si nici nimic legat de nasterea lui Isus. Nu v-am impartasit nimic pentru ca nu am simtit nimic din toate astea! Craciunul meu a fost destul de tris si sec. .. acasa in pijamale uitandu-ma la film… desi mi-as fi dorit altceva.

Ca sa nu o mai lungesc, va urez totusi un an mai bun si multa sanatate si intelepciune.  Sa aveti parte de bucurii si sa nu uitati ca timpul trece foarte repede. Nu asteptati sa treaca viata pe langa voi, nu pierdeti ocaziile doar pentru ca a-ti fi obositi sau fara chef! Iesiti si beti o cafea cu un prieten vechi, faceti cunostiinta cu o persoana necunoscuta, mergeti in parc si plimbati-va pe centru! Sunati-va parintii si multumitile pentru tot ceea ce fac pentru voi,  bucurati-va de zambetul unui copil si de urarile unui coleg! Traiti viata nu o lasati sa va traiasca ea pe voi!  Nu va lasati coplesiti de probleme pierzand momente importante si clipe amuzante alaturi de familie, pisica sau prieteni…

Eu imi dau silinta si incerc sa raman „treaza” in viata asta, sa observ si sa nu ma las afectata de necazuri si  probleme, sa zambesc si sa interactionez cat mai mult cu putinta. Oamenii sunt frumosi…trebuie doar sa ajungi sa ii cunosti!

Va urez sa aveti parte de cat mai multe zambete si prietenii sincere, de mult soare si caldura in viata voastra!

 

 

Lasă un răspuns

