lately…

Da, am fost cam absenta in ultima vreme aici in viata virtuala a chestiutzelor mele, insa ma voi revansa. Niste drumuri mai lungi si mai scurte, intalniri fericite si multa treaba m-au impiedicat sa scriu, insa acum revin cu drag sa va povestesc ultimele nazbatii.

In primul rand mi-am cumparat si agenda pe care nu v-am aratat-o, e draguta si vedre cu sclipici :D, cum am avut norocul sa o gasesc nu stiu. Plus ca inauntru unt plin de abtibilde, cu toate ca ar trebui sa fie o agenda serioasa pentru o fata si mai serioasa…

Apoi spre marea mea bucurie mi-am gasit niste stampilute si cartoane colorate ce urmeaza a fi transformate in felicitari :). Mie imi place la nebunie sa imi cumpar chestiute pe care apoi pot sa le utilizez in scopuri creative. Sunt bucuroasa ca un copil ce tocmai a primit vata pe bat, cand ma duc la vre-un magazin sa imi cumpar ustensile pentru o idee noua. Ma simt totusi limitata, ca de ar fi dupa capul meu eu mi-as cumpara trei sferturi din obiectele din magazinele de hobby…daca nu pe toate. 😛

Am mai dat nastere unor cercelusi mici, draguti si simpli,  facuti sa devina cadou pentru prietene drage. Ei impreuna cu niste brose dragute. 🙂

Multe evenimente si un proiect important m-au tinu ocupata, insa e vremea chestiutelor.In jurnal am trecut bineinteles, insaaici nu am mai ajuns sa scriu, pregatesc multe chestiute pentru valentines day si pentru inceputul primaverii mai ales! 🙂 Si urmeaza cateva tutoriale simple de urmat pentru realizarea de decoratiuni. Simple si cu multe poze sa priceapa toata lumea, ca numai eu stiu cat m-am chinuit sa invat cum se fac si din ce se fac chestiutzele astea, trebuind sa imi dau seama despre ce este vorba. Nu e usor cand nu ai informatia, cand habar nu ai ce inseamana una alta dar iti dresti sa sti sa iti confectionezi si tu diverse obiecte decorative ori bijuterii. 🙂

Pentru mai multe chestiutze, reveniti ! 😀

 

1 comentariu

Lasă un răspuns

