Neserioasa domle`

Da, neserioasa! Neserioasa cand vine vorba de blogul meu, niciodata nu l-am luat prea in serios. Si asta se vede, rezultatul e unul ce lasa de dorit. Cu toate ca am  inceput sa scriu pentru mine, daca vroiam sa nu citeasca nimeni scriam intr-un caiet… dar nu, am scris aicvi, si nu am scris cum trebuie.  Ma gandeam sa imi fac un blog nou, o alta fata si sa reincep de la inceput… insa asta ar fi ca si cum mi-as pune o masca si nu as mai iesi in oras cu prietenii vechi. Ar fi prea fals din partea mea, iar eu nu sunt asa. Desigur, scuze gasesc pentru care nu am scris, ori nu am fost in stare sa scriu, cu toate ca am creat in tot acest timp. Dar la ce mi-ar folos orice scuza ar insemna ca accept sa ma mint si sa ma delas, iar asta nu se va mai intampla. Consider ca nu am dezamagit pe nimeni, exceptand pe mine, deoarece cititori fideli nu cred sa am, daca eu nu sunt in stare sa tin legatura cu ei… de fapt nu am fost ion stare…   Randurile vechi imi vor servii ca indemn, ca un sut sa privesc tot inainte si sa nu mai ma las prada michidutilor ce nu ma lasa sa scriu, ca o auto determinare sa fiu mai serioasa, mai determinata in ceea ce vreau sa realizez, mai deschisa si mai prezenta pentru oricine considera ca merit putina atentie.

Asadeci sa inceapa „revolutia” 😛

Lasă un răspuns

