O mica excursie

Dap, excursie, ati auzit bine :)!

Nu am mai fost de mult in excursie, de cand eram mica. Acuma iata ca s-a ivit ocazia si amprofitat. Totusi, cu siguranta nu mai merg in excursie, drumetie, ori alt fel de calatorie organizata cu 80 de persoane si un sofer super extra grijuliu care circula mai mult decat regulamentar in afara localitatilor cu 53, 4 km/ h. Deci am ajuns la Bucuresti dupa 17 ore… A doua zi am vizitat cateva obiective turistice, si nu are rost sa va plictisesc cu toate povestile mele. Esenta este ca am fost si la Muzeul taranului roman si ce sa fie, eu am gasit un copac superb care parca stralucea in soare si ma chema la el :P. Si intradevar, cred ca m-a chemat, pentru ca in timp ce ii faceam poza, am observat ghindele cu caciulitele lor mari ce parca asteptau sa le culeg… si le-am cules! si tot am cules, pana mi-am dat seama ca mi-am umplut geanta : hihi, dar sunt atat de dragute 😀

In fine, dupa Bucuresti am fost la Brasov la Peles. Superb! de fiecare data cand ajung la Peles simt o bucurie ce parca ma imbata. Atatea culori ce inconjura castelul, si oameni care vorbesc atatea limbi, si dulciuri, si copii care alearga, si bliturile care se aud la fiecare secunda, si nu in ultimul rand castelul cu grandoarea lui.

Si o mica atentie 🙂

Apoi urmeaza statiunea Cheia, undeva in judetul Prahova, mai aproape de Brasov decat Ploiesti. Aerul de acolo este incredibil de curat si parca apasator pentru plamanii nostrii deja „infectati” de poluare si substantele din aerul din oras. Apa este incredibil de gustoasa venita dintr-un parauas de langa sat. Priveliste exceptionala, timp frumos si o liniste dupa care tanjeam de mult. Pe scurt 2 zile in care m-am odihnit si recules… de fapt cules mai mult,.. dap, nu m-am putut abtine si mi-am cules conuri… da, conuri de diferite marimi, din inima naturii. Si am fost foarte mandra de mine ca mi-am cules Baby conuri 😛 (niste conuri foarte mici dar deschise).. am tendinta de a pune nume chestiutelor mele 🙂

Si dupa un drum extrem de obositor inapoi acasa, am ajuns, si m-am pus sa dorm. De maine la cusut si la treaba. Va tin la curent!

La multi ani Mihaelelor si Gabrielelor.. si in varianta masculina!!! Sa va dea Domnul numai sanatate, ca restul vine de la sine! 🙂

V-am pupat 🙂

Lasă un răspuns

