Mutu

Vi l-am prezentat pe Mutu?

nuuu???

El e cel mai nazdravan si energic pisic negru. E foarte destept si alintat si de asemenea foarte pretentios. L-am primit de la Dan, care l-a cules de pe strada. Era atat de micut si dragut, ca nu puteam spune nu. Initial am spus ca il tinem pana ii gasim o gazda, dar nimeni nu l-a vrut pentru ca e negru, si vazand cum creste si cat e de destept am hotarat ca ramane al meu si l-am botezat mutu, de la mutulache pentru ca e foarte pufos si moale, si curat.

Mie imi e foarte mila de animalele de pe strada si Mutu e al 4-lea pe care l-am salvat. 🙂

Nu, nu sunt vrajitoare pentru ca am pisic negru si nici nu sunt superstitioasa in legatura cu asta. E un animal ca toate animalele. de fapt, e mult mai dragut decat altele 😛

Lasă un răspuns

