Astenie de Iarna :(

Nu stiu daca e vorba ca deja sunt -2 grade noaptea si soarele nu prea se arata, sau ca pe la televizoare previziunile asupra vietii in Romania sunt din ce in ce mai „sinucigase” si toata lumea se plange oriunde merg. Cert e ca  m-am diagnosticat cu astenie de iarna! …nu radeti, prefer sa ii spun asa decat depresie (depresie e mult prea mult, iar mie nu imi place povestea aia cu Madalina Manole).

Asa ca nu am chef azi si nu am chef nici maine. Stau in casa plictisita de tot ceea ce ma inconjoara si trag de mine sa ma apuc de ceva sa imi folosesc timpul in mod util, ca de placut nu poate fi vorba la cat sunt de indispusa. M-am pus la birou sa incerc sa creez ceva, nu imi iese si mai tare ma enervez! M-am pus sa citesc, ca am ramas in urma… nu am rabdare. Imi fac treaba intr-un ritm robotic si nu comentez nimic. Iesit din casa la o cafea sau o barfa nu imi surade deloc, companie nu vreau.Am atata de lucru si nu imi vine sa ma apuc de nimic! Nu imi dau seama daca tine de vointa sau tine de mediul inconjurator, cert e ca starea asta de totala plictisealo-oboseala ma enerveaza la culme si nu dispare cu toate ca vreau! Poate nu vreu indeajuns de tare, dar ce-i de facut?

Voi ce faceti atunci cand va simtiti tristi si fara vlaga? Atunci cand nu aveti chef de nimeni si de nimic si nu va vine sa va ridicati din pat, ba mai mult nu va place nimic si totul va enerveaza? Bun, la femei s-ar putea spune ca sunt „in acea perioada”, insa nu e cazul… si totusi cum va incurajati sau ce faceti sa iesiti din „astenie”?

4 comentarii
    • Depinde, ascult mai multe genuri dar de prefeință ceva rock-metal. Uite una faină care o ador.

      • faina, tre sa fiu de acord.. eu inca nu mi-m dat seama ce anume ma face sa ies din starea asta… dar continui cu treburile zilnice si mai vedem 😛

  1. Nu ești singura cu astfel de senzație. Cred că depinde foarte mult de mediu, de exemplu azi eu nu am chef de nimic, fizic mă simt foarte bine dar nu am chef să ies din casa nici dacă mă platește cineva. De obicei când pățesc dinastea încep să fac lucrurile care îmi plac cel mai mult, mai compun câteva note de „piant”, mai fac ceva în photoshop, mă pun să-mi desfac calculatorul să-l sterg de praf și ascult muzică la volum tare.

Lasă un răspuns

