Blog Office

Am vazut, ne-a placut, mai poftim.

O initiativa foarte buna: un birou, niste calculatoare, internet si un eventual un ceiut bun. Blog Office-ul din Arad s-a inaugurat in compania unora dintre bloggeri Aradului. Oameni draguti cu cateva lucruri in comun si simt al umorului. Cum am ajuns si eu pe acolo… din  pura curiozitate, ca mare blogger nu sunt si nici nu stiu ce narator. Insa e clar ca vreau sa invat… si asta cat mai repede si cat mai mult!

Astept cu nerabdare urmatoarele intalniri la care sper sa ajung cat de cat in timp (ca de punctuala nu poate fi vorba, acest defec este in gene si deci il am din nastere) si la care sper sa participe cat mai multi bloggeri sa ii cunosc si sa „fur meserie” de la ei. 😛

Oricum, eu sigur mai trag cate o fuga sa vad ce mai pun la cale Asociatia Amvest, sa beau un ceiut si sa povestesc cu ei,ca atata imi place!!!

O noapte buna va doresc.

Lasă un răspuns

