Atelier de crosetat

Prieteni, astazi s-a desfasurat primul atelier din cadrul proiectului nostru de Craciun. Am fost doar fete, trebuie sa recunoastem ca baietii nu sunt interesati de  crosetat, insa nu ne-a deranjat catusi de putin, noi ne-am distrat!!!

Mia placut foarte foarte multe atelierul de creatie sustinut de Lidia Flutur. Naturaletea si entuziasmul ei au creat o atmosfera destinsa si draguta pentru ca noi sa : crosetam! 🙂

Da, Lidia ne-a invatat pas cu pas cum sa crosetam si ce obiecte putem face cu mainile si putina creativitate. Am facut omuleti de zapada, am cunoscut fete dragute si ne-am distrat la un ceiut cald. Va astept si la urmatoarele ateliere, si sper ca acest proiect sa fie unul reusit  si sa putem ajuta cat mai multi copii.

Niste poze aici, mai multe pe facebook la asociatie 🙂

Lasă un răspuns

