Pom handmade

Dap, anul acesta am protestat! In afara de beteala, pe care nu am avut timp sa o creez, am avut doar elemente handmade. m-am saturat de sclipiciuri ieftine si de cumparat globuri de alte culori si forme in fiecare an. Si cum sa fac mai bine, decat sa imi fac singura decoratiunile pentru pom si nu numai. Pana si globurile le-am decorat cu panglici rosii cu alb. Pomul meu e tare dragut!  Dar totusi nu m-am ocupat cum doream, deoarece proiectul de Craciun mi-a ocupat tot timpul si resursele. si mi-a luat mult timp sa impodobesc pomul din cauza lui Mutzu pentru care reprezenta o noutate si distractie de vis. 😛

Voi ce pom aveti?

Lasă un răspuns

