Astazi

Astazi m-am trezit foarte gingasa si iubitoare. Cel mai probabil se datoreaza pisicului meu Mutu care ma mangaia cu labuta pe fata in timp ce imi torcea in ureche sa ma trezesc. Si tragand roleta de la fereastra m-a imbatat lumina vioaie si soarele cald care s-a cam lasat asteptat in ultima perioada. Si ce bucurie sa nimeresc asa o duminica frumoasa. De precizat ca nu m-am trezit devreme, dar m-am simtit ca dimineata. Dupa un cappuccino dulce si un biscuite parca ceva ma indemna sa ma apuc de lucru, sa chestiutesc ceva ..  si ma simteam aproape fericita. Am inceput sa ma autosugestionez sa ma plimb prin casa si sa vad lucrurile de parca atunci le-as fi vazut prima data. E un sentiment ciudat, dar parca am apreciat mult mai mult cappuccino facut de iubitul meu si de asemenea discutia parca a fost motivanta. El nu e genul care sa ajunga de la servici si sa povesteasca ce a facut in ziua respectiva si nici nu ii place sa vorbeasca despre viitor. Dar astazi parca discutia noastra draguta mi-a aratat o alta fata a lui :). Astazi si dusul mi s-a parut mai dragut si parca mi-a dat energie. Astazi mi-am pus in minte  cateva lucruri de facut si astazi parca m-am motivat sa incerc mai mult, sa fac mai multe si sa realizez mai multe pentru mine. Astazi am fost fericita! … si cat de simplu e! Astazi ceva m-a motivat sa inteleg mai bine ce vreau sa fac si sa apreciez mai mult ceea ce am. Astazi am vazut cata iubire e in jurul meu si in lucrurile marunte carora nu le dai importanta niciodata! Astazi cred ca Dumnezeu m-a bagat in seama! 🙂

Astazi continui sa traiesc insa incep sa exist altfel impreuna cu primavara. Astazi aproape ca a trecut, iar maine vreau sa fiu la fel. Astazi imi amintesc de prieteni vechi, dar maine sper ca o sa ii si vad.

Astazi a fost o zi reusita, astazi iubesc, astazi mi-e dor si astazi sunt fericita!

3 comentarii
  1. Lill a spus:

    Oamenii influenteaza oameni. Asa cum tu influentezi pe altii asa si altii te pot influenta pe tine. Insa trebuie sa stii ce sa iei de la ei si ce sa nu iei de la ei. Credinta ta nu trebuie sa fie afectata de ceilalti. In decursul anilor si chiar si acum ne formam pareri puternice despre anumite lucruri.Oamenii vorbesc insa nu totul trebuie sa ajunga in mintea si in sufletul nostru. Partajeaza!

  2. Lill a spus:

    Bianca, Dumnezeu te baga in seama zi de zi. Trebuie doar sa stii ca el este „acolo”. Astazi ma bucur ca esti fericita. Si vreau sa ma bucur in fiecare zi!Sa ma suni maine sa imi spui cat de fericita esti!

    • Stiu ca Dumnezeu e acolo pentru mine mereu… dar mie atat de greu sa vorbesc despre el… cred ca asta se datoreaza oamenilor…

Lasă un răspuns

