Lucru`

Stres si stres cand lucrezi.. da ce te faci atunci cand nu ai de lucru? Ador faptul ca pot lucra de acasa si ca nu trebuie sa merg la birou ca sa imi pot desfasura activitatea. Imi place ca sunt libera sa imi fac programul cum vreau eu si sa ma organizez cum consider. Dar sunt si zile cand nu imi vad capul de treaba si mi-as dori ca ziua sa aiba 30 de ore. Si atunci incepe stresul… Fiindca sunt o persoana care daca face o treaba trebuie sa o faca bine, ma consum sa fac treaba perfect. Ceea ce nu e neaparat o treaba buna pt sanatatea mea. Da ce ma fac atunci cand nu am de lucru? Voi ce faceti?

Eu uite imi fac de lucru? astazi m-am apucat de cateva chestiute, la inceput cam fara chef, dar mai apoi mi-am intrat in mana. Si maine va arat ce mi-a iesit, ca eu sunt foarte mandra de mine :p.

Deci cete faci cand nu ai de lucru? iti faci? Dar atunci cand nu ai chef de lucru? Eu imi amintesc ca o sa plang dupa fiecare secunda pierduta atunci cand nu o sa o am, si in loc sa stau fara s afac nimic in fata televizorului la ceva emisiune proasta si fara sens, mai bine lucrez ceva care sa ramana sau sa ma ajute sa ma dezvolt.. si asta tine tot de motivarea de care vorbeam ieri..

Voi cum procedati?

 

1 comentariu
  1. Lill a spus:

    Poate parea ciudat pentru unii, insa eu nu ma plictisesc niciodata. Uneori imi doresc sa ma plictisesc si sa pot spune, azi nu am nimic de facut. Insa de seara cand ma pun in pat imi fac programul pentru a doua zi. Nu pot sa spun ca ma tin de el cu strictete insa rezolv din treburile ce le am de rezolvat. Cu siguranta nu apuc sa ma plictisesc pentru ca am un job unde trebuie sa fiu ochi si urechi 8-9 ore pe zi. Apoi cand ajung acasa, mereu imi gasesc cate ceva de facut. Pentru ca am pasiuni si sunt o fire activa. Sa nu mai vorbim de zilele libere in care pot sa fac toata ziua ce imi doresc! Si cand spun ca am ceva de facut nu ma refer la faptul ca ma uit la telenovele sau seriale. Nu urmaresc nici unul.Totul tine de ceea ce iti place sa faci. Daca nu iti place sa faci nimic si nu ai pasiuni pe care sa le fructifici, atunci intradevar este o problema. Important este sa descoperi ceea ce iti place si sa iti petreci timpul cu lucruri care te fac fericita!

Lasă un răspuns

