Mai batrani

Nu realizam ca pe an ce trece imbatranim, decat atunci cand este ziua noastra. Si ce ti si cu zilele astea, cum trebe sa dai de baut, vin prietenii si beau si mananca tot ce ai, si pe urma trebe sa mai speli si 1000 de pahare. In definitiv cred ca conteaza doar atentia pe care acestia ti-o acorda, si faptul ca ai cu cine sarbatorii. Anul acesta am sarbatorit departe de o parte geamana din mine (sora mea geamana) dar cadoul dulce pe care l-am primit parca a mai compensat putin absenta acesteia.

Si pe an ce trece, desi nu observi, prioritatile si actiunile se schimba. Pana acu 2 ani, nu stiam ce vreau si incotro ma indrept, ce vreau sa fac sau unde ma vad peste 5 ani. Asta nu stiu nici acuma, dar astazi am alte prioritati la 24 ani.Incepi sa te gandesti la cariera ta intr-un mod mai serios, incepi sa intelegi mai multe situatii, realizezi cate responsabilitati ai si mai ales care iti sunt asteptarile.

Astazi visez la o casuta a mea, cu gradina si multe flori, cu geamuri mari si perdele albe din matase, visez la oameni frumosi cu care sa discuti si pe care sa ii inviti la cina in curte printre plante verzi si fluturasi (tantari :P), visez la o societate in schimbare pentru care facem tot felul de proiecte si pe care vrem si putem sa o dezvoltam, visez sa fiu ocupata lucrand cu oameni, realizand proiecte si aducand bucurie, visez sa fiu un om la fel de onest si demn, si poate si mai bun, cu siguranta mai activ, visez la un atelier mic si dragut in gradina mea, unde sa imi tin instrumentele de chestiutit, unde sa merg s ama relaxez si unde imi pot da frau creativitatii.. dap, visez…

Pana atunci insa ma rezum la a-mi pastra integritatea ca om liber, la a avea grija de ceaa ce am si la a accepta si traii fiecare clipa exact asa cum este, facand-o eventulal mai buna. Dar totusi, visez in continuare, si la anu` o sa ved ce mai iese :).

Lasă un răspuns

